piątek, 12 kwietnia 2013

Glossybox Kwiecień '13

Cześć:)

Dziś znów szybka nota.
Tym razem o kwietniowym pudełeczku Glossybox, które otrzymałam wczoraj.

Spójrzmy co kryło się w środku:



Opis zawartości:



Powiem tak... Z racji tego, że już wiosna liczyłam na jakąś ciekawą kolorówkę lub lakier do paznokci. Tym razem pojawiła się sama pielęgnacja, co też nie jest złe i z kosmetyków jestem w miarę zadowolona, znaczy z możliwości ich przetestowania, bo jakie są i czy się sprawdzają to jeszcze nie mam pojęcia :)
Krem do stóp i antyperspirant są strzałem w dziesiątkę, ponieważ właśnie te dwa produkty zdenkowałam (o tym wkrótce) i miałam jutro uzupełnić zapasy. Peeling również bardzo się przyda i dziewczyny PACHNIE OBŁĘDNIE! Jak wiecie zapach robi dla mnie połowę sukcesu, więc już ma wielki plus:)

Dodatkowo dostajemy od Glossybox kolorowe gumki do włosów, które na pewno się przydadzą i u mine nigdy ich za wiele, bo notorycznie je gubię;) 
Poza tym mamy jeszcze dwa vouchery. Jeden to zniżka 40 zł przy zakupie za powyżej 200 zł na love-me-green.com (nie, nie skorzystam). Drugi natomiast to zniżka również 40 zł na dowolny zabieg kosmetyczny (o wartości minimum 80zł), relaksacyjny, wyszczuplający lub trwałą depilację w gabinetach kosmetycznych z którego też nie skorzystam, gdyż w moim mieście nie ma gabinetu załapującego się do tej oferty. A szkoda.



Jak Wam podoba się kwietniowe pudełeczko? Z tego co widziałam wszyscy dostali takie samo. Jesteście/byłybyście zadowolone z zawartości?

Pozdrawiam wiosennie i do następnego ;**

33 komentarze:

  1. moim zdaniem tak jak zawsze - szału nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym miesiącu jest w miarę ok :) ciekawi mnie peeling :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. oj coś ostatnio szału nie robią ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam cukrowe peelingi do ciała. Ciekawe, jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacji nie ma , ale jest fajne, ja jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedyne co mi się podoba z pudełka to gumki do włosów. Bardzo się cieszę, że zrezygnowałam z subskrypcji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciągnie mnie do tych pudełek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Średniak, bywały lepsze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. w tym miesiącu jest w miarę Ok ;) ciekawi mnie peeling ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawi mnie peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hmm są lepsze i gorsze produkty, całość choć nie zachwyca to i nie zawodzi.

    OdpowiedzUsuń
  12. przeciętnie z tymi kosmetykami...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie ten polski Glossy Box to totalna porażka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm...szału nie ma, ale źle też nie jest:)

    OdpowiedzUsuń
  15. średni,ale i tak chętnie bym je przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi sie podoba :) Z chęcią bym takie zamówiła ale na razie nie mogę sobie na to pozwolić...
    Dołączyłam do bloga i serdecznie zapraszam do siebie
    http://niissley90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja tez bym wolała jakąś kolorówkę...;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nominowałam Cię do Liebster bloga http://oneandonlyagg.blogspot.com/2013/05/ponowna-nominacja-do-liebster-blog.html
    :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiele razy już się zastanawiałam nad tymi pudełkami

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam na rozdanie do mnie w którym wygrać można pędzelek Hakuro:)
    http://agathevanilla.blogspot.com/2013/06/konkurs-hakuro-h50s.html

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna zawartość tego pudełeczka ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ciągle mam ochotę na te "boxy" ale nie mogę się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. P.S U mnie trwa Walentynkowy Konkurs - Serdecznie Zapraszam :)))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa zawartość pudełka ale zabawa w boxy to nie dla mnie ;p
    Odwiedź i mnie czasem :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedy znów coś tu wrzucisz?;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Całkiem niezłe to pudełko, nawet robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz i będzie mi miło, jeśli znów do mnie powrócisz i zaobserwujesz mój blog:)
Na pojawiające się pytania - odpowiadam.
Prośba - nie spamuj. Wiem jak do Ciebie trafić i prędzej czy później z pewnością to zrobię :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...