sobota, 24 listopada 2012

Lakierowa kolekcja Cz. 2 WIBO

Hej:)
Dzisiaj prezentuję Wam kolekcję lakierów z Wibo (wszystkie z serii Express Growth). Kolorki mają piękne, trwałości również nie mam nic do zarzucenia. Jedyne co mnie w nich drażni to pędzelki-mogłyby być szersze) Zawsze nakładam dwie warstwy by efekt był zadowalający (poza pierwszym lakierem-różowym- nim nie uzyskacie krycia, nadaje tylko delikatny różowy połysk z drobinkami)
Od lewej:
*niestety nie znam nr :(starł się
*nr 328
*nr 58
*nr 243
*nr 344


1 komentarz:

  1. Przypomnialo mi sie, ze mialam z Wibo taki niebieski lakier, a juz go nei mam???? Zgubiłam go.. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz i będzie mi miło, jeśli znów do mnie powrócisz i zaobserwujesz mój blog:)
Na pojawiające się pytania - odpowiadam.
Prośba - nie spamuj. Wiem jak do Ciebie trafić i prędzej czy później z pewnością to zrobię :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...