piątek, 16 listopada 2012

Cześć i czołem!

    Po długich obserwacjach innych blogów z ukrycia i po wielu przemyśleniach zakładam swojego bloga i jak kultura wymaga witam się z Wami oficjalnie :)
    Zdaję sobie sprawę z tego, że początki zawsze są trudne (nawet nie wiecie jak ciężko jest podjąć decyzję o kolorze czcionki...). Nie wiem, czy dzięki moim wypocinom wprowadzę w Wasze życie coś nowego, ale spróbuję:) A o czym zamierzam pisać? Taka standardowa ze mnie kobiecina;) Będzie tu o gotowaniu, o kosmetykach kolorowych jak i do pielęgnacji, o zakupach i o moim bziku na punkcie paznokci i włosów. Jestem także w trakcie remontu i wkraczam powoli w nowym etap mojego życia, więc na pewno pojawi się coś nie coś na temat aranżacji wnętrz.
    Mam nadzieję, że w ciągu najbliższych dni uda mi się ogarnąć "możliwe funkcje wewnętrzne bloga", że tak to nazwę, bo jeszcze troszkę się tu gubię i ruszę pełną parą:)
    A teraz życzę Wam wszystkiego dobrego i zostawiam Was z piosenką, która w mojej głowie ustawiła się na 'replay' i nie mogę przestać jej nucić ;)


2 komentarze:

Dziękuję, że mnie odwiedzasz i będzie mi miło, jeśli znów do mnie powrócisz i zaobserwujesz mój blog:)
Na pojawiające się pytania - odpowiadam.
Prośba - nie spamuj. Wiem jak do Ciebie trafić i prędzej czy później z pewnością to zrobię :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...