sobota, 17 listopada 2012

SH !

Hej!
Dziś chce zaprezentować Wam kilka moich zdobyczy z SH. Początkowy plan zakładał pokazanie wszystkich ubrań, jednak po wyjęciu ich z szafy, stwierdziłam, że to zdecydowanie za dużo i wybrałam spośród nich kilka klasyków. Na przyszłość z pewnością będę wrzucać swoje łowy na bieżąco:)

Na pierwszy ogień dwie pary szortów.
  • Żółte Papaya za 5 zł. Przechodziłam w nich większą część lata
  • Dżinsowe Authentic koszt również 5 zł
Dwie pary rurek
  • Kobaltowe Denim za 12 zł
  • Dżinsowe River Island 15 zł
Dwie kurtki
  • Czarna H&M kupiona za 20zł. Baaardzo żałuję, że już wkrótce będę musiała się z nią rozstać na całą zimę:) 
  •  Kobaltowa Marks&Spencer również około 20zł


Dwa topy,które bardzo lubię zakładać pod żakiety
  •  Pasiak H&M 6zł
  • Szaraczek obszyty koronką Marks&Spencer około 6 zł

I na koniec Torebka z H&M upolowana za całe 3 zł :)
Życzę miłego weekendu :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że mnie odwiedzasz i będzie mi miło, jeśli znów do mnie powrócisz i zaobserwujesz mój blog:)
Na pojawiające się pytania - odpowiadam.
Prośba - nie spamuj. Wiem jak do Ciebie trafić i prędzej czy później z pewnością to zrobię :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...