niedziela, 3 lutego 2013

Moja kreska eyelinerem krok po kroku

Heej:)

Zostałam kiedyś poproszona o wstawienie postu z wykonaniem kreski krok po kroku i z tym dziś do Was przybywam :)

Kreskę, którą przedstawiam wykonuję pędzelkiem skośnym i żelowym eyelinerem w słoiczku z Essence. Jednak nie ma to większego znaczenia, ponieważ wszystkie kreski, niezależnie od produktu, którym je wykonuję robię właśnie tą metodą.

Na początek goła powieka ;) :



Najpierw robię linię jak najbliżej rzęs od momentu w którym rosną do zewnętrznego kącik oka, stopniowo pogrubiając ją:



















Następnie przy zewnętrznym kąciku robię mały dziubek
Od Was zależy pod jakim kątem ma być on nachylony, ja robię go w miarę prosto ponieważ mam opadającą powiekę i gdybym zrobiła go pod większym kątem, kreska by się brzydko załamywała i znikała.
(Lecz jeśli jednak się uprę i chcę mieć bardziej zadarty dziubek robię dłuższą kreskę wyjeżdżając nią sporo poza linię rzęs, tak by nie chowała się pod powieką, ale o tym może innym razem :) )




















Łączę koniec mojego dziubka/jaskółki ciągnąc delikatnie kreskę po skosie mniej więcej do połowy powieki:



















i wypełniam :)



















Zaznaczam jeszcze delikatnie dolną powiekę, tuszuję rzęsy i gotowe!
Prawda, że proste?;)




Na zdjęciach twarz wyszła mi dwukolorowa ze względu na włączoną lampkę z boku;)

Pozdrawiam ! ;**


13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ahaha no zdarza mi się mając obiektyw przed samym nosem :D

      Usuń
  2. Ładnie ładnie :D lubię takie tutki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreskę robię podobnie. Bardzo ładnie Ci to wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja kreska wygląda perfekcyjnie! Ja zawsze muszę się natrudzić, żeby kreski na obu oczach były takie same.

    OdpowiedzUsuń
  5. Och! Dziękuję, czekałam na ten post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moją kreskę wykonuję podobnie:) Masz fantastyczne rzęsy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz i będzie mi miło, jeśli znów do mnie powrócisz i zaobserwujesz mój blog:)
Na pojawiające się pytania - odpowiadam.
Prośba - nie spamuj. Wiem jak do Ciebie trafić i prędzej czy później z pewnością to zrobię :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...