niedziela, 10 marca 2013

Haul time!

Hej!:)

Dziś ponownie mały szybki haul - kosmetyki tylko potrzebne, uzupełniające braki i nic nadprogramowego :D



 Waciki Carera 
 zakupione w Biedronce za ok.5zł, moje ulubione i cóż więcej się nad nimi rozwodzić? :)
 Żel pod prysznic FA Sensual & Monoiblossom
 Natura kupiony za ok. 6 zł. Zapach! Cudowny! Słodkawy i otulający.

 Garnier Fruity Passion odżywka do włosów normalnych i suchych.
 Znów natura, cena ok. 9 zł i znów genialny zapach! Istny egzotyczny, orzeźwiający owocowy koktajl! Już raz użyłam i włosy pachną dłuuugo dodatkowo są mięciutkie i gładkie. Coś czuję, że polubimy się na dłużej :)

 Szampon Timotei z wyciągiem z alpejskich ziół.
Ponownie zapach. Musicie wiedzieć, że ja zapachowa kobieta jestem. Jak coś wydziela ładną woń - będzie moje :D Szampony Timotei lubię od dawna i często do nich wracam, a po ostatniej porażce z Joanną musiałam kupić coś sprawdzonego. Simply - cena ok. 10 zł.

 Taft lakier do włosów nr 4 Ultra Strong
 Simply cena ok. 10 zł. Lakiery z Taft są moimi ulubieńcami.

 Garnier  Krem nawilżający do skóry suchej i wrażliwej z ekstraktem z róży
Kupiłam w Naturze na przecenie za ok. 12 zł. Nie znałam go wcześniej, używam po raz pierwszy i nic więcej poza tym, że ładnie pachnie, Wam na razie nie powiem ;)

.Essence Get Big Lashes - pogrubiający tusz do rzęs.
 Mój ulubieniec! To już moje drugie opakowanie i wkrótce pojawi się o nim recenzja. Niecałe 11 zł w Naturze.

 Essence I love stage - baza pod cienie.
Skuszona wieloma -pozytywnymi recenzjami, będąc w Naturze wrzuciłam ją do koszyka. Kosztowała 10zł z małym hakiem. Póki co użyłam dwa razy i sprawdza się świetnie.


I to tyle:) Szału nie ma, ale jak wspominałam kupiłam tylko to co się pokończyło, choć wiele rzeczy z półek kusiło, ale udało mi się powstrzymać;)

Pozdrawiam;**

34 komentarze:

  1. niedawno wykończyłam to Fa i potwierdzam że pachnie niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same pięknie pachnące rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka dni temu też kupiłam ten tusz z Essence ;) Jak na razie nie daje jekiegos wow efektu, ale skoro kupiłaś go ponownie, to mam nadzieję że i u mnie się sprawdzi jak zgęstnieje ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdza się dobrze:) Wkrótce pojawi się recenzja, więc będzie o nim więcej :)

      Usuń
  4. Nie kupiłaś nic nadprogramowego? Podziwiam silną wolę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym miała uzupełniać braki to szybko bym się zakupów kosmetycznych nie doczekała:P Podziwiam silną wolę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kiedyś wypróbować jakiś tusz Essence, bo wszyscy chwalą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tą odżywkę z Garniera kupuję kupuję i kupić nie mogę, zawsze jest coś bardziej potrzebnego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba też się zaopatrzę w tą bazę pod cienie. Słyszałam o niej wiele dobrego, czas spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten żel pod prysznic Fa jest jednym z moich ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam tego kremiku z Garniera - oszałamiającego wow na mnie nie zrobił....

    OdpowiedzUsuń
  11. Wąchałam kiedyś tą odżywkę z Garniera, zapach piękny. :)
    PS. Zajrzyj na swoją pocztę mailową. ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten tusz i dawał fajny efekt

    OdpowiedzUsuń
  13. Te lakiery do włosów faktycznie są najlepsze. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. z tego co zakupiłaś nie miałam nic, ale bardzo jestem ciekawa tej odżywki garniera ;)
    malinowe pozdrowienia ślę! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na recenzję kosmetyków w Essence :) Od dawna szukam dobrego, w miarę taniego tuszu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. czekam na recenzję tej bazy, ciekawi mnie bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię te szampony z Timotei :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Udane zakupy ! Czekam na recenzję bazy ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa jestem tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałaś nominowana to Liebster Blog Award!
      Serdecznie zapraszam do zabawy :)

      http://thearcelia.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html

      Usuń
  20. Także lubię płatki biedronkowe :) są najlepsze :)


    Pozdrawiam koleżankę z Klubu Młodych Blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fruity Passion pachnie bosko, ale wysusza moje włosy :( A szkoda, bo pokochałam ten zapach od razu! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. sama muszę się wybrać na uzupełnianie zapasów:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój ulubiony szampon do włosów! Waciki tez kupiłam z Biedry. Czekam na recenzję tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę, że szampon z Timotei robi furorę..czy jest na pewno taki fajny ?daj znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię te kremy garniera.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz i będzie mi miło, jeśli znów do mnie powrócisz i zaobserwujesz mój blog:)
Na pojawiające się pytania - odpowiadam.
Prośba - nie spamuj. Wiem jak do Ciebie trafić i prędzej czy później z pewnością to zrobię :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...